fredag 18 augusti 2017

Vi firar ett år!

Hejsan! Förra söndagen hade jag och Barbie lite Party Party med stort P nere vid Solängekvarn och firade ett års jubileum för Shakuhachidagboken. Detta resulterade i ett vlogg-inlägg där vi visade upp omgivningarna kring Solängekvarn där allt började för drygt ett år sedan. Det första inlägget är daterat den 2 augusti 2016 så det är väl att betrakta som bloggens födelsedag men det dröjde ända till den 13 augusti innan firandet ägde rum, detta mest på grund av vädret vart dåligt på mina lediga dagar fram tills förra söndagen.

Mer än så tänker jag inte skriva här då det är ett video-blogginlägg så resten får ni titta på för att veta mer om vad som hände på kalaset. Därför säger jag på återseende och avslutar med att länka till de inlägg jag omnämner i klippet.Tjingeling!






Share/Bookmark

0 kommentarer :

Skicka en kommentar